BAHAWA KAMI WARGA SK KEDAIK KOMITED UNTUK MEMBERI PERKHIDMATAN YANG TERBAIK KEPADA PELANGGAN KAMI SEPERTI BERIKUT :-
MURID
- Memberi pengajaran dan pembelajaran yang berkualiti kepada setiap murid secara adil dan saksama
- Memastikan semua murid yang mendaftar di sekolah ini mendapat tempat yang sesuai
- Memastikan semua murid yang layak mendapat buku teks pada hari pertama persekolahan
- Memastikan semua murid tahap dua mendapat peluang menyertai kegiatan kokurikulum
GURU DAN KAKITANGAN
- Setiap guru dan kakitangan sekolah menerima latihan dalam bidang masing-masing sekurang-kurangnya dua kali setahun
- Memastikan setiap guru dan kakitangan dilayan secara adil dan saksama
IBU BAPA / PENJAGA
- Memastikan ibu bapa / penjaga yang berurusan di kaunter pejabat mendapat layanan mesra dan diselesaikan dalam masa 15 minit
STAKE HOLDER
- Memastikan setiap arahan dan permohonan daripada PPD/JPNP/KPM mendapat tindakan dalam tempoh tiga hari
- Sekiranya anda tidak berpuas hati dengan perkhidmatan yang diberikan, sila berjumpa terus dengan Guru Besar atau hubungi pihak pentadbiran sekolah di talian 09-4539153